Ako sa môžete stať skvelým marketingom podľa článkov
Ak nemáte veľa skúseností s marketingom výrobkov, môže to byť na začiatku trochu mätúce. Ak však môžete využiť tipy uvedené v tomto článku, uvidíte, ako funguje marketing článku, ako ho môžete pracovať a ako pre vás môže pracovať. Existuje niekoľko rôznych prvkov procesu, ktoré lepšie pochopíte v tejto príručke.
Ťahajte ľudí dovnútra pomocou ťahu. Čitatelia chcú, aby bola ich zvedavosť uspokojená. Ak položíte otázku alebo vás zaujmú v názve vašich webových stránok, čitatelia budú priťahovaní, aby zistili, aká je odpoveď. Využite to vo svoj prospech presunutím čitateľov na svoje stránky a dúfajme, že sa budú držať okolo vášho zaujímavého obsahu.
Vždy musíte byť čestní a dôveryhodní. Mnoho ľudí nie je ochotných úplne veriť všetkému, čo čítajú online. Ak máte reklamy na produkty, ktorým neveríte, vaši čitatelia budú môcť povedať viac negatívnych myšlienok o tom, čo píšete.
Publikujte články v čo najväčšom počte bezplatných 10 adresárov článkov. Uistite sa, že vaše články sú jedinečné a dobre napísané. Oboznámte sa s požiadavkami na odovzdanie každého adresára, ako aj s jeho zmluvnými podmienkami. Niektoré adresáre majú minimálny počet slov a jeden, Buzzle, neakceptuje článok, ktorý bol publikovaný kdekoľvek inde na webe pred jeho uverejnením.
Za žiadnych okolností nie sú plagiátormi. Váš článok bude nielen zamietnutý, ale môžete sa skutočne dostať do problémov so zákonom. Pri písaní článku je úplne v poriadku použiť iné zdroje (napríklad internet). Len neberte informácie a skopírujte ich slovo za slovo.
Ak chcete vylepšiť svoj obsah, mali by ste diskutovať o kontroverznom predmete. Ľudia sú priťahovaní k kontroverzným témam a budú chcieť dať dva centy týkajúce sa tejto témy. To zvýši návštevnosť, ktorú vaše stránky dostanú, a bude skvelý pre marketing. Je to rýchly a ľahký spôsob, ako zobraziť výsledky.
U väčšiny podnikov, ktoré budete venovať celoživotnému vzdelávaniu, je kľúčom k úspechu a marketing článkov sa nelíši. Budete sa musieť uistiť, že sa pri marketingu svojej firmy učíte všetko, čo je možné, o marketingu vo všeobecnosti a o tom, ako čo najlepšie využiť obsah.
Uistite sa, že ste skutočne preskúmali tému svojho článku namiesto toho, aby ste ju používali len ako prostriedok na propagáciu. Čitatelia si môžu všimnúť samoobslužný marketingový článok, ktorý sa maskuje ako skutočný obsah v srdci, a tak môžu vydavatelia. Udržujte informačný obsah a marketing na minime.
Zvážte použitie online nástroja, ktorý automaticky rozdeľuje vaše články na rôzne webové stránky. Čím viac ľudí uvidí váš článok, tým viac potenciálneho podnikania získate, keď títo čitatelia kliknú na odkazy vo vašom blogu. Vďaka tomu budete tiež vyzerať populárny vo vyhľadávačoch.
Uistite sa, že váš článok je krátky a ľahko čitateľný. Vytvorenie článku online vyžaduje iný súbor pravidiel, ako keby ste písali pre časopis alebo časopis. Nezahŕňajte žiadny výplňový text, aby bol každý z vašich bodov jasný. Chcete osloviť rovnako čitateľa, ktorý nepozná danú tému, ako aj čitateľa, ktorý má určité znalosti v tejto oblasti.
Pomocou rady, ktorú ste dostali v tomto článku, by ste mali získať lepšiu predstavu o tom, čo je to marketing článku a ako to môže ovplyvniť marketing vašej firmy, najmä online. Tento proces vyžaduje čas a úsilie a jasnú znalosť toho, ako a kde získať správne články pre váš marketingový projekt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.