Alapvető tanácsok a siker elérése érdekében , hogy a legjobb cikk marketinges legyen!
Ha új módot keres termékei értékesítésére, érdemes megfontolnia a cikkmarketinget. A cikkmarketing nagyszerű módja annak, hogy diszkréten népszerűsítse a termékeket az olvasók számára. De mit tehet annak érdekében, hogy a cikkmarketing sikeres legyen? Ebben a cikkben megadjuk azokat a tippeket, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy elérje céljait.
Amikor internetes marketingesként cikkeket tesz közzé több könyvtárban, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy: soha ne publikálja ugyanazt a cikket kétszer. Mindig ügyeljen arra, hogy változtasson a dolgokon, és új, friss nézőpontot adjon a témához. Kettő, a linkeket tartsa meg a szerzői életrajzában, hogy a cikk ne tűnjön spamnek.
Ha a cikke már szerepel a saját weboldalán, ne küldje be cikkkönyvtárakba. Sok keresőmotornak vannak szabályai a duplikált tartalmakra vonatkozóan, és nem szeretné, hogy a cikkeit eltávolítsák, mert több helyre is feltette. Ehelyett írja át a cikket (egy tartalmat "pörgető" szoftver nagyon hasznos lehet), és az átírt cikket küldje be a könyvtárakba.
Írja be a cikkfeltöltéseket a naptárába, és tartsa be azokat. A következetes frissítés lehet az egyik legnehezebben kezelhető feladat, amikor cikkeket ír. Ha beírja őket a naptárába, mintha egy munkatervet írna, az emlékeztetőket és motivációt adhat ahhoz, hogy sikerüljön rendszeresen új cikkeket szolgáltatnia.
Minden egyes cikkeiben nem csak a honlapja honlapjára mutató linkeket kell megadnia, hanem az Ön által írt egyéb cikkekre is. Még ha ezek nem is pontosan relevánsak, a végén feltüntetheti őket, mondván, hogy "A szerző további cikkei közé tartozik...".
Kerülje az azonos vagy hasonló címmel ellátott cikkek beküldését. Semmiképpen sem tűnhet a cikke egyedinek, ha ugyanazt a címet viseli, mint egy másik cikk. Minden egyes cikknek egyedi címet kell adnia, és a címnek öt-húsz változata kell, hogy legyen a cikk különböző helyszíneken való közzétételéhez. Ne feledje, hogy a címben mindig szerepelnie kell a kulcsszónak.
Ügyeljen arra, hogy a cikkei cikkeknek, és ne reklámszövegeknek tűnjenek. Ha a cikkei eladási reklámnak tűnnek, a cikkkönyvtárak elutasítják azokat. Ne említse többször a termékét vagy márkáját. Egyes cikkkönyvtárak megkövetelik, hogy a márkát vagy terméket csak egyszer említse meg. Néha a legjobb, ha csak a forrásdobozban említi meg, nem pedig a cikkben.
Vegyen részt annyi fórumon, amennyire ideje van. Ha úgy gondolja, hogy nincs rá ideje, szakítson rá időt. Rengeteg inputot fog kapni arról, hogy mi érdekli az embereket, és ez segíteni fog abban, hogy megtalálja azokat az információkat, amelyeket beilleszthet a marketingcikkekbe.
Miután megírta a cikkét, le kell lektorálnia, mielőtt közzéteszi vagy elküldi. A modern szövegszerkesztő programok rengeteg helyesírás- és nyelvtani ellenőrzővel rendelkeznek. Ne hagyatkozzon ezekre az alprogramokra; ezek idióták. A szerző általi gondos átnézést nem helyettesíti semmilyen automatizált eszközt. Még ha a lektorálás nem is fedez fel hibákat, nagy valószínűséggel felhívja a figyelmét valamire, amin javíthat (és javítania kellene!).
Amikor megpróbálja értékesíteni cikkeit, ügyeljen arra, hogy azok ésszerű hosszúságúak legyenek, így a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálják őket. Próbálja meg a cikkei szószámát 500, de legfeljebb 700 szóra korlátozni. ennél több szó sok olvasót elriaszt, mert túl hosszúnak fogják tartani.
Ahogy korábban már említettük, a cikkmarketing nagyszerű módja termékei népszerűsítésének a weben. Most, hogy elolvasta a cikkünket, tudja, hogyan használja a cikkmarketinget, és hogyan alkalmazza azt a saját termékeire. Ha követi a tanácsainkat, akkor nem fog sokáig tartani, amíg a cikkmarketing előnyeit saját maga is megtapasztalja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.