Marketingul eficient al articolelor cu aceste sfaturi testate în timp!
S-ar putea să vă gândiți că operarea cu succes a unei campanii de marketing prin articole este o întreprindere dificilă. Ei bine, ați avea dreptate într-o anumită măsură. Este greu de realizat în primul rând pentru că oamenii adoptă o abordare greșită. În acest articol, veți învăța planul de atac adecvat pentru a deveni un succes în marketingul prin articole.
Păstrați-vă cuvintele cheie la zi. Cercetarea la început este foarte importantă, dar nu lăsați să se termine aici. Continuați să faceți cercetări în mod constant pentru a afla ce cuvinte cheie vă sunt încă de folos. Dacă unul dintre cuvintele dvs. cheie nu mai este popular, dar un alt cuvânt cheie relevant este în trend, schimbați-le!
Dacă sunteți expert într-un subiect, anunțați-i pe cititorii dvs. de la început. Cititorii sunt mult mai predispuși să ia în serios ceea ce spuneți și să investească timp în citirea a ceea ce ați scris pe tema respectivă dacă sunteți expert. Nu vă lăudați în fața lor, dar nici nu vă ascundeți experiența.
Faceți publicitate articolelor dvs. pe site-urile de socializare și oriunde puteți. Promovați-le pe blogul și în buletinul dvs. informativ și asigurați-vă că toată lumea știe unde să vă găsească articolele. Cu cât mai mulți oameni care vă citesc și vă împărtășesc articolele, cu atât mai mulți vizitatori (și, sperăm, cumpărători!) veți avea pe site-ul dvs.
Lăsați-i și pe alții să vă folosească conținutul, atâta timp cât fac un link către dvs. A permite blogurilor și altor site-uri web să găzduiască articolul dvs. poate fi o modalitate eficientă și ușoară de a câștiga noi cititori, deoarece aceștia vor face un link către dvs. Cititorii cărora le place articolul dvs. vor vizita site-ul dvs. pentru a citi mai mult.
Asigurați-vă că pregătiți o nouă casetă de resurse pentru fiecare articol și variați legăturile. Este important să aveți linkuri de întoarcere către paginile pe care doriți să le promovați. Dacă vă trimiteți articolele la directoare, caseta de resurse este de cea mai mare importanță. Dacă vă trimiteți articolele la rețele de bloguri, legăturile de tip anchor text sunt cele mai importante. Dacă folosiți aceleași casete de resurse și legături de back-links pentru toate articolele dvs., acestea nu vor părea unice pentru motoarele de căutare.
Orice variație în articole care îi împiedică pe cititori să se plictisească este un lucru bun. Plictiseala cititorilor este un pericol care amenință chiar și cele mai bune strategii de marketing prin articole. Scriitorii de articole care produc de ani de zile conținut de înaltă calitate pentru audiențe mari sunt încă susceptibili de a pierde cititorii plictisiți. A cădea într-un ritm pe termen lung este periculos, chiar dacă ritmul este unul de succes.
Unul dintre cele mai îmbietoare lucruri despre marketingul prin articole este că nu este nimic complicat în spatele scenei care să facă totul să funcționeze. Da, munca poate fi plictisitoare și cu siguranță trebuie să știi cum să faci ca articolele tale să fie citite de spectatori. Când vine vorba de formularea unei campanii, este un proces simplu pe care oricine îl poate face.
Scrieți articole care rezolvă o parte dintr-o problemă pentru cititor. Mulți oameni răscolesc internetul pentru a găsi ajutor în legătură cu un anumit tip de problemă, căutând un remediu rapid sau ieftin. Dacă vindeți un ebook care oferă douăzeci de remedii naturale pentru a vindeca refluxul acid, identificați această problemă în mod clar în articolele dumneavoastră, enumerând toate simptomele posibile ale refluxului, de exemplu. Oferiți cititorilor dvs. niște informații gratuite, arătându-le dorința dvs. sinceră de a-i ajuta, iar aceștia vor fi mai mult îndemnați să cumpere ebook-ul care conține remediile.
Pentru a atrage oamenii pe site-ul dumneavoastră, trebuie să știți să scrieți bine. Acest lucru include să vă asigurați că articolele dvs. sunt corecte din punct de vedere gramatical, precum și atractive pentru cititor. Făcând acest lucru, cititorul va dori probabil să afle mai multe și va fi dispus să revină la o altă dată.
După cum puteți vedea în acest articol, atingerea succesului în marketing nu trebuie să fie deloc dificilă. Dacă puteți folosi măsuri de bun simț ca acestea pentru a vă extinde campania și pentru a vă eficientiza eforturile, puteți începe să faceți bani frumoși online folosind doar imaginația și dorința de a reuși.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.