Hatékony spektrométeres cikkmarketing ezekkel az időtálló tippekkel!
Talán azt gondolja, hogy egy spektrométeres cikkmarketing kampány sikeres működtetése nehéz vállalkozás. Nos, bizonyos mértékig igaza lenne. Elsősorban azért nehéz, mert az emberek rosszul közelítik meg a dolgot. Ebben a cikkben megtanulhatja a megfelelő támadási tervet ahhoz, hogy sikeres legyen a spektrométeres cikkmarketingben.
Tartsa naprakészen a kulcsszavait. A kutatás az elején nagyon fontos, de ne hagyja, hogy itt érjen véget. Folytassa a kutatást folyamatosan, hogy megtalálja, milyen kulcsszavak még mindig jól használhatóak. Ha az egyik kulcsszava már nem népszerű, de egy másik releváns kulcsszó trendi, cserélje ki őket!
Ha szakértője egy témának, tudassa ezt előre az olvasóival. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel veszik komolyan, amit mond, és sokkal inkább befektetik az idejüket abba, hogy elolvassák, amit az adott témában írt, ha szakértője. Ne hencegjen nekik, de ne is rejtse el a tapasztalatát.
Hozza nyilvánosságra cikkeit a közösségi oldalakon és mindenhol, ahol csak tudja. Hirdesse őket a blogjában és hírlevelében, és gondoskodjon arról, hogy mindenki tudja, hol találja meg a cikkeit. Minél többen olvassák és osztják meg a cikkeit, annál több látogatója (és remélhetőleg vásárlója!) lesz az oldalának.
Engedje, hogy mások is felhasználják a tartalmát, amennyiben visszalinkelik Önre. Ha megengedi blogoknak és más webhelyeknek, hogy az Ön cikkét befogadják, az hatékony és egyszerű módja lehet az új olvasók megszerzésének, mivel ők vissza fogják linkelni azt Önre. Azok az olvasók, akiknek tetszik a cikke, meglátogatják a weboldalát, hogy többet olvassanak.
Ügyeljen arra, hogy minden cikkhez új forrásdobozt készítsen, és variálja a linkeket. Fontos, hogy legyenek visszautaló linkek azokra az oldalakra, amelyeket népszerűsíteni szeretnél. Ha cikkeit könyvtárakba küldi be, a forrásdoboz rendkívül fontos. Ha bloghálózatokba küldi cikkeit, a horgonyszöveges linkek a legfontosabbak. Ha minden cikkéhez ugyanazokat a forrásdobozokat és visszautalásokat használja, akkor azok nem fognak egyedinek tűnni a keresőmotorok számára.
Azok a cikkírók, akik évek óta magas színvonalú tartalmakat gyártanak nagy közönségnek, még mindig hajlamosak arra, hogy elveszítsék az unatkozó olvasókat. A hosszú távú barázdába esés veszélyes, még akkor is, ha a barázda sikeres.
Az egyik leghívogatóbb dolog a spektrométeres cikkmarketingben az, hogy a színfalak mögött tényleg semmi bonyolult nincs, ami az egészet működésre bírná. Igen, a munka fárasztó lehet, és bizonyára tudnia kell, hogyan érheti el, hogy a cikkeit elolvassák a nézők. Amikor egy kampány megfogalmazására kerül sor, ez egy egyszerű folyamat, amit bárki meg tud csinálni.
Írj olyan cikkeket, amelyek megoldják az olvasó számára egy probléma egy részét. Sokan az interneten keresnek segítséget valamilyen problémával kapcsolatban, gyors vagy olcsó megoldást keresve. Ha olyan e-könyvet árul, amely húsz természetes gyógymódot kínál a savas reflux gyógyítására, a cikkeiben egyértelműen azonosítsa ezt a problémát, felsorolva például az összes lehetséges reflux-tünetet. Ajánljon fel az olvasóinak néhány ingyenes információt, amely megmutatja, hogy őszintén szeretne segíteni, és így még inkább késztetni fogja őket arra, hogy megvásárolják a jogorvoslatokat tartalmazó ebookját.
Ahhoz, hogy az embereket az oldalára vonzd, jól kell tudnia írni. Ez magában foglalja annak biztosítását, hogy a cikkei nyelvtanilag helyesek, valamint az olvasó számára vonzóak legyenek. Ezáltal az olvasó valószínűleg többet akar majd megtudni, és hajlandó lesz egy másik időpontban visszatérni.
Ahogy ebből a cikkből is láthatja, a marketingben való siker elérése egyáltalán nem kell, hogy nehéz legyen. Ha az ehhez hasonló józan ésszel használható intézkedéseket tud alkalmazni a kampánya bővítésére és erőfeszítései racionalizálására, akkor elkezdhet pénzt keresni az interneten, nem használva mást, mint a képzelőerőt és a sikerre való akaratot.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.