Legyen a legjobb közösségi média marketinges ezekkel az ötletekkel!
A közönség figyelmének megragadása mindig segít az online jelenlétet kialakítani próbáló embereknek. Sokféle utat választhatnak e cél eléréséhez, de mindegyiknek megvannak az előnyei és hátrányai. A közösségi médiával történő marketing számos új módot kínál a potenciális ügyfelek elérésére és szórakoztatására. Ez a darab lehetővé teszi, hogy néhány kulcsfontosságú elemet a helyére tegyen.
A Twitter nagyon hasznos eszköz az üzleti promócióhoz. Ha befektet néhány órát abba, hogy megtanulja, hogyan működik a Twitter, akkor vállalkozását több száz, sőt akár több ezer új leendő ügyfél számára is láthatóvá teheti. Feltétlenül tanulja meg, hogyan használja a hashtageket, a kulcsszavakat és minden más fontos dolgot a Twitter működésével kapcsolatban.
Maradjon mindig pozitív, amikor a közösségi médián keresztül marketingel. Az emberek szeretnek másokkal és olyan dolgokkal foglalkozni, amelyek jó érzéssel töltik el őket. Ha rossz szájízzel vagy negatív kijelentésekkel illet másokat, az ahhoz vezethet, hogy mások negatívan tekintenek a termékére vagy szolgáltatására. Mindenképpen tartsa ezt szem előtt a személyes oldalán is, ha van ilyen oldala.
Hozzon létre egy olyan nyílt fórumot, ahol lehetővé teszi, hogy az ügyfelek részt vegyenek a kreatív folyamatában. Meg fog lepődni, hogy az ügyfélköre milyen jól tud segíteni az ötletelésben, a "tervrajz" elkészítésében és az ötlet legjobb megvalósításának lefektetésében. Ha ilyen jellegű inputot kap az ügyfeleitől, akkor nyugodtan feltételezheti, hogy vásárolni fognak, amikor elindul.
A közösségi médiakampányával ostorozhatja a vásárlóbarát kirakatokat. Természetesen a fő webhelye a legfontosabb, de lehetőség van egy Facebook-áruház létrehozására is, amelyet a fiókja bármelyik posztjából meg lehet látogatni. A Facebook-felhasználók szeretnek nézelődni, és a Facebookon maradva megtalálhatják webhelyét és termékeit, és akár vásárolhatnak is. Egy Facebook-központú üzlethelyiséggel nem kell aggódnia amiatt, hogy a felhasználókat az elsődleges webhelyére húzza, és ott maradhatnak, ahol a legkényelmesebben érzik magukat.
A közösségi média nagyszerű eszköz arra, hogy bizalmat és kapcsolatokat építsen vásárlóival. Amikor vállalkozását a közösségi médiában marketingeli, őszintének kell lennie, és mindig kommunikálnia kell ügyfeleivel. Hallgassa meg, mit mondanak, és tanuljon belőle. Nem adja át nekik a vállalkozásának irányítását, de tanulhat abból, amit mondanak, és úgy alakíthatja vállalkozását, hogy az fogyasztóbarátabb legyen.
Ha gyakran tesz fel tartalmat a Twitterre, akkor ismerősei Twitter-csatornáiban is megjelenik. A Twitter gyorsan mozog. Még mindig jó posztokat akarsz készíteni, de gyakran kell tennie őket. A rövidebb bejegyzésekkel gyakran frissítheti ugyanazt az eseményt illetően.
Használja a LinkedIn kérdések és válaszok funkcióját. A LinkedIn Kérdések és válaszok funkciója úgy működik, mint egy nagy vitafórum: keressen a termékeivel vagy iparágával kapcsolatos kérdéseket, és írjon rájuk hasznos válaszokat. Ha nincs ideje írni valamit, akkor valamelyik cikkére mutató linket is közzétehet.
Amikor olyan hirdetéseket készít, amelyeket egy közösségi oldalon fog elhelyezni, ügyeljen arra, hogy azok feltűnőek és figyelemfelkeltőek legyenek. Ha ezt nem teszi meg, akkor valószínű, hogy a hirdetését egy kis elismerés nélkül átpillantják. Legyen feltűnő, és az emberek gyakrabban fogják észrevenni.
A közösségi médiának köszönhetően a marketingstratégiák most sokkal kifinomultabbak lettek. Mindenféle médiát, amely szórakoztatja az embereket, fel lehet használni, hogy nagyon gyorsan nagy közönséget vonzzon. Továbbra is az a felelőssége, hogy minőségi termékeket nyújtson, de az itt leírt tippeket felhasználva a közösségi média segítségével nagyszerű céget építhet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.