Teljesen megváltoztatja üzleti kilátásait a Netlámpa cikk marketinggel.
Azt kérdezi magától, hogy a Netlámpa cikk marketing segítségével népszerűsítheti-e magát? Képes lesz-e olyan módszert kialakítani a használatára, ami beválik Önnek? Számos embernek kiemelkedő sikere van a cikkek használatával, hogy növeljék az online vállalkozásuk forgalmát, és lehetséges, hogy Ön is ezt tegye, ha követi ezeket a tanácsokat.
Tájékoztassa közönségét a termékeiről egy EBookban vagy egy online kiáltványban. Foglalkozzon egy bizonyos kérdéssel informatív és hasznos módon. A célja az, hogy közönsége végigolvassa a könyvét, és élvezze azt. Említse meg termékeit, mint olyasmit, ami segíthet azoknak, akiket érdekel, hogy miről szól a könyv.
Mindig győződjön meg róla, hogy használja a helyesírás-ellenőrző funkciót, mielőtt bármilyen tartalmat elküld a weboldalára. Nagyon kínos lenne, ha lenne egy minőségi terméke és egy nagyszerű webhelye, és aztán az emberek diszkontálnák azt, mert valami olyan egyszerű dologgal van problémája, mint a helyesírás.
Ha nem egy nagyon jó író, akkor a legjobb lenne, ha nem próbálná meg maga megírni a történeteit. Fel kell bérelnie valakit, hogy megtegye, hogy minden információt megkapjon, amit szeretne, és ne tegye magát vagy a cégét rosszul nézzen ki.
Minden cikk könyvtárnak világos és meghatározott szabályokkal kell rendelkeznie. A könyvtáraktól függően győződjön meg róla, hogy érti a beküldési irányelveket.
Egy tipp, amit figyelembe kell vennie, amikor a Netlámpa cikk marketinget fontolgatja, hogy az írás nem olyan rossz, mint ahogyan azt gondolja. Fontos, hogy úgy írjon, ahogyan beszélne, és utána tisztítsa ki az esetleges nyelvtani hibákat. Gyakorlás után percek alatt képesnek kell lennie rövid cikkeket írni.
Kezdje a cikkeit egy viccel, hogy felkeltse az olvasók érdeklődését. Nem kell mást tennie, mint elmesélni egy viccet, de tudnia kell, hogy milyen viccet mondjon. A legjobb cikkek egyszerre viccesek és informatívak.
Miután befejezte a cikket, az oldal végén helyezzen el egy forrásdobozt, amely arra ösztönzi az olvasókat, hogy kapcsolódjanak be. Győződjön meg róla, hogy tartalmaz egy visszautalást a vállalati weboldalára. Ez aktivitást és remélhetőleg bevételt generál személyes vállalkozása számára, és növeli a tudatosságot arról, hogy ki maga és mivel foglalkozik.
Igyekezzen elkerülni, hogy túlságosan érzelmessé váljon bármelyik cikkében, de mindig az emberek érzelmeire akar játszani, hogy cselekvésre késztesse őket. Ehhez sokkal több művészetre van szükség, mint tudományra. Ez inkább egy adott témához való ráérzés, mint egy általánosságban meghatározott képlet. Törekedjen arra, hogy az emberekből érzelmi reakciót váltson ki.
Készítsen e-könyvet a cikkeiből. Válassz ki néhányat a legolvasottabb cikkeidből, és tedd őket egy e-könyvbe, amelyet más oldalakon is terjeszthet. Ez egy újabb módja a munkája önreklámozásának, és növeli a webhelye látogatottságát, valamint arra ösztönzi a nézőket, hogy olvassák el újabb cikkeit.
Egy fülbemászó cím messzire vezethet. A címe megragadja az olvasók figyelmét. Próbáljon meg olyan leíró szavakat beilleszteni, amelyekkel az Ön terméke is jobban hangzik, mint a versenytársaké. Adjon hozzá olyan szavakat, mint a garantált, csodálatos, egyedülálló, bizonyított. Vegye elő a tezauruszát, és találjon ki olyan szavakat, amelyek megragadnák a figyelmét, ha ön lenne a fogyasztó.
A Netlámpa cikk marketing tippjei nagyszerű kiindulópontot adhatnak online jelenléte kiépítéséhez és közönsége növeléséhez. Fogadja meg ezeket a javaslatokat, és megtalálhatja a saját útját a sikerhez.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.