Tanuljon cikkmarketinget a termékek eladására
A cikkek írása könnyűnek tűnhet, de amikor a termékek eladására kell használni őket, a feladat egy kicsit ijesztőbbé válik. Nemcsak érdekes cikket kell írnia, hanem több ezer embert is el kell érnie a cikkekkel. Íme néhány nagyszerű tipp.
Keverje a cikkét különböző technikai információkkal. Ha műszaki termékről ír cikket, szüksége lesz néhány műszaki információra. Mivel nem mindenki lesz tisztában a műszaki kifejezésekkel, magyarázza el azokat egyszerűbben is. A teljes közönségének kiszolgálásával hitelességet és tiszteletet szerezhet magának.
Hozzon létre egy offsite könyvtárat. Ha létrehozza saját személyes könyvtárát a cikkeiből, egy újabb módszert hoz létre, hogy az emberek könnyen keresni és megtalálni tudják Önt. Gyakorlatilag egyablakos áttekintést ad nekik mindenről, amit írt, és minden olyan helyről, ahol a cikkei megtalálhatók. Ez különösen hasznos egy portfólió létrehozásakor.
Ne használjon cikkforgatókat. Cikkeket küld be, hogy az emberek olvassák, és emberekkel kell íratnia azokat. Nem létezik olyan gépezet, amely úgy tud prózát írni, hogy az ne legyen nyilvánvalóan mesterséges. Legyen profi, és tisztelje leendő ügyfeleit azzal, hogy embereket bíz meg a cikkei átfogalmazásával. Ha jó írókat kér fel, olyan friss nézőpontokat és egyedi tartalmakat kaphat, amelyeket semmilyen szoftverrel nem tudna megszerezni.
A jó nyelvtan és a sokféle szó használata javíthatja azokat a cikkeket, amelyeket a marketinghez készítenek. A nyelvtan megfelelő módon történő használata nagyban javíthatja a cikkek vonzerejét. Azzal, hogy valaki figyelemmel kíséri, hogy mit ír, nagyban javíthatja a cikk minőségét.
Ahhoz, hogy tekintélyes, megbízható cikkmarketinges hírnevet szerezzen, hosszabb, kiváló minőségű cikkeket kell írnia, amelyeket valódi emberek olvasnak. Azokat a cikkeket, amelyek a blogján, a weboldalán vagy a magas profilú aggregációs oldalakon fognak megjelenni, extra gondossággal kell elkészíteni. Elfogadható, hogy az ilyen cikkek a szokásosnál hosszabbak legyenek, ha minden figyelmét a tökéletesítésüknek szenteli.
Ne használjon automatikus cikkíró szolgáltatásokat cikkmarketing célokra. Bár egy ilyen szolgáltatás nagyon gyorsan hatalmas mennyiségű cikket tud Önnek szállítani, az említett cikkek minősége nem garantált. Sok ilyen tartalomfarm nem használ megfelelő nyelvet. Valószínűleg az Ön érdeke, hogy saját tartalmat készítsen. Idővel és gyakorlással egyre jobb lesz benne, és egyre több és több tartalmat tud majd kevesebb idő alatt előállítani.
A marketingcikkeknél az első hangsúlyt az információnyújtásra kell helyeznie, nem pedig arra, hogy megpróbálja eladni magát. Bár a cikkmarketinget a webhely forgalmának növelésére használják, el kell kerülnie az olyan cikkek írását, amelyek csak az eladásra irányulnak. Adjon olyan információkat, amelyeket az olvasók értékelni fognak, és talán tanulnak valami újat!
Cikkmarketing - próbáljon meg mondatvariációkat használni a cikkeiben! Ne csak csupa hosszú vagy csak csupa rövid mondatot használjon a bekezdéseiben. Használj egy kis változatosságot a mondataidban, a hosszú és rövid mondatok keveréke jól működik. Ezáltal megmarad az áramlás, amibe az olvasói könnyen bele tudnak helyezkedni, és akkor a tartalma végéig el akarják majd olvasni.
Ha egy bizonyos érzelem megfelelő mennyiségét fecskendezi bele a marketingcikkbe, az nemcsak hitelesebbé teheti azt az olvasó számára, hanem nyitottabbá is teheti őket arra, amit a cikk sugall. Az érzelmekkel teli cikkek sokkal érdekesebbek lehetnek, mint egy unalmas cikk.
Belefáradt abba, hogy válaszokat várjon a megkereséseire, és elbátortalanítják az elutasító levelek? Fontolja meg, hogy ezeket a cikkeket könyvvé foglalja össze, és önállóan adja ki az interneten. Az önkiadás az utóbbi időben nagyot lépett előre. Megfizethető áron lehet kiadni, a könyve felkerülhet az internetes piacterekre, és már nem terheli az a teher, amelyet a régi "kiadók" egykor viseltek.
A cikkmarketing lehet a leghatékonyabb módja termékei marketingjének, de csak akkor, ha minőségi cikkeket ír. Győződjön meg róla, hogy fantasztikus cikkeket ír, és gondoskodjon arról, hogy ezeket a cikkeket messzire és széles körben terjessze. Ha egyszer beletanul, a cikkírás szórakoztató lehet, és megéri a vállalkozásának.
bitumenes szigetelő lemez, gv4 bitumenes lemez ár, 2cm xps, dunakeszi polikarbonát, polikarbonát lemez, dörken lemez mire jó, polikarbonát terasztető, hullámlemez átlátszó
bitumenes szigetelő lemez, gv4 bitumenes lemez ár, 2cm xps, dunakeszi polikarbonát, polikarbonát lemez, dörken lemez mire jó, polikarbonát terasztető, hullámlemez átlátszó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.